Baza znanja
Support TMF > Help Desk > Baza znanja

Postavite pitanje:


» Kategorija: Email  (Nazad)

» Podkategorije:

 
Roundcube webmail
Promena sifre za mail kroz roundcube
Prilagodjavanje Identiteta u Roundcubu
Squirrelmail
Pravljenje potpisa na webmailu
HTML prikaz poruke
 

» Članci u ovoj kategoriji:

 
Kako prepoznati spam poruke Članak još uvek nije ocenjen
Kako prepoznati spam poruku? Glavni kriterijum je zdrav razum. Sve ostalo je samo pomoc da se spam poruke lakse i brze identifikuju. Evo nekih uocljivih smernica. Listu cemo nastojati popunjavati novi...
Povezivanje MS Outlook 2013 preko IMAP protokola na email servis TMF Članak još uvek nije ocenjen
Povezivanje novijih verzija Microsoftovg poslovnog email klijenata sa linux email serverima putem IMAP protokola je napokon uradjeno na valjan način. Neophodno je koristiti novije Oulootk 2013 ili Out...
POP3 i IMAP protokoli Članak je ocenjen 3.0/5.0
Kratko objašnjenje razlika u POP3 i IMAP protokolima, bez ulaženja u suštinu rada, već razlika koje donose u "korisničkom iskustvu"   POP3 protokol se pretežno koristi na email servisaima sa veoma vel...
Podešavanje email klijenta na Pametnom telefonu Članak je ocenjen 3.7/5.0
Pošto postoji veliki broj različitih platformi, nećemo davati konretan primer već ćemo navoditi opcije koje su potrebne da biste povezali Andorid telefon IMAP protokolom na email server TMF   Na Vašem...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid